یزدفردا "دکتر حمید شاه آبادی معاون هنری وزارت ارشاد در نشست خبری  در یزد خطاب به خبرنگاران اظهار داشت :در حوزه هنرتلاش  کنیدو واقعیات را به تصویر کشیده ونواقص را نقد وکاستی ها را بیان  نمایید .
به گزارش خبرنگاریزدفردا :دکتر حمید شاه آبادی با اشاره به سفرهای استانی خود افزود:توجه به شهرستانها در اولویت کاری معاونت هنری وزارت ارشاد قرار دارد .وی افزود:اعتقاد داریم و طرح جدیدی هم مطالعه شد که به هر اندازه که ممکن است سفرهای اختصاصی برای بررسی حوزه هنر به استانها انجام شود .
وی در ادامه افزود :ما داشته های خود را در حوزه هنر در استانها را می توانیم به تصویر کشیم و دغدغه ها نیز به تصویر کشیده شود و راهکارهای اجرائی تدوین  شود .

دکتر شاه آبادی در رابطه با دستاوردهای سفر خود به یزد اظهار داشت :مهمترین دستاورد این سفر ،شناخت بیشتر ظرفیت های استان  است وبرای ما دستاورد بزرگتری هست که می توانیم راهکارهای مناسبی را تدوین نمائیم  .
وی افزود:دامنه فعالیت های معاونت هنری وزارت ارشاد تمامی هنر ها باستثناء سینما را در برمی گیرد همه هنرمندان در همه رشته ها را شامل می شود .

دکتر شاه آبادی به دیدار خود با هنرمندان استان اشاره نموده و افزود:در پی دیدار صورت گرفته با هنرمندان استان احساس می کنم ظرفیت بالائی وجود دارد و یزدی ها در حوزه های مختلف می توانند خود را مطرح کنند .
وی در مورد بخشی دیگر از فعالیت ها و برنامه های معاونت هنری وزارت ارشاد اظهار داشت :یکی از برنامه ها ،آموزش تئاتر به جوانان خواهد بود که با اعزام مدرسین خبره وایجاد کارگاه های آموزشی که عملا ویژه جوانان خواهد بود و امید واریم که کار مفیدی در جهت آموزش جوانان علاقمند صورت گیرد .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا